*.*

HELKASST!
Dom har ändrat vårat schema till vårterminen. Jag som hade ett superskönt schema, nu är kaputt igen. Inte okej! Skulle ha kunnat tagit halv ett bussen på fredagar men nej, nu ska jag ha svenska då istället. Och vem vill spendera en hel förmiddag med Gunnel, ha lunch och sedan spendera resten av dagen med Marcus istället för att ha sovmorgon dom tisdagarna? Jag blir faktiskt lite ledsen i ögat. Förbaskade håltimmar överallt med.
Jag hatar min måndag redan nu ska jag bara tala om. Ha mindre än en timmas engelska, vänta till tjugo över två och ha lite mer än en timme Psykologi för att ta tjugo över fyra bussen hem. Hur kul är det på en skala?
Bara hålla tummarna att jag och Alex får ha matte B tillsammans med klassens Matte A, då försvinner i alla fall lite av mina håltimmar.
Ska klaga på hårt!

Dessutom var Plutten bångstyrig ikväll. Han ville inte vara kvar i boxen så jag hotade honom med grepen.
Bambi på hal is blev det då. Ganska kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback