i don't wanna hear from you

Totalkass dag! Jag förstår inte vad det är med mig. Surkärring är vad jag är. Haha.
Men i ärligaste laget, 08HR är den mest respektlösa klassen jag vet. Att sitta och totalignorera att man ber folk hålla käften rent utsagt när man kollar på en film är bara inte okej! För en gångs skull så lyssnade jag på naturen, det var en intressant film (om planeten Mars för er som vill veta.. haha) och den var delvis på svenska. Men sitter det tre pers och bråkar om ett sudd, häller ut cola och stoppar pennor i vattenflaskor samt ett gäng som pratar konstant så är det inte lätt att koncentera sig.
Tror jag sa till fyra-fem gånger att dom skulle knipa käft, reaktion i max men minuter sedan så var dom på gång igen. Man gör bara inte så. Jag bubblade av ilska. Usch!

Annars så har det inte hänt ett dyft idag och kommer inte göra resten av kvällen heller.
Mathilda och jag ska eventuellt kila ner och sola ett par minuter. Kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback