k l a n t a r s e l ! del 2

Kan ju lungt säga att denna dag inte helt gått enligt mina planer. Usch då!
Började med att jag vaknade tio över åtta, bussen går halv nio så det fanns inte en chans till att hinna.
Väl på stationen så är tåget försenat, kommer inte till skolan fören en timma efter start, läraren var skitarg verkligen. Ajabaja, jag och Lina fick onda ögat..
Efter skolan så mötte jag upp Ahokangas och vi kilade bort till vårdcentralen. Vi skrämde upp varandra så sekunderna innan hon stack in sprutan mådde jag verkligen illa. Jag som aldrig brytt mig om sprutor skakade efteråt. Jag är ganska klen. Mår helkasst.
Ut till stallet ändå, kastade in maten och sådär. När jag sedan skulle fösa bort Plutten så backar Cesar på mig och jag ska kliva därifrån. Dock var det en stubbe ivägen! Mitt i den värsta leran faller jag handlöst och det var inte en vacker syn. Tur att det är becksvart och ingen på gården var hemma! Hahaha. (Jag hade pannlampa men jag kan ju inte lysa överallt..typ)
När jag väl var i stallet så vem rullar inte in då om inte Erik!? Fy fasikens vad han skrattade. Spö ska han ha!

Så nu sitter jag med en ond arm, bula på benet och leriga kläder. Inte okej!

Dagens roliga var dock när Alexander hamnade liggandes på bussgolvet. - Inga kommentarer! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback