OH NO!

Kan börja med att berätta att jag klarade naturprovet! Eller haha, ja, gjorde jag det?
Knappt. Fick 7 ½ så det var ett G minus. Tada!
Annars så hade vi lite lekar på idrotten, fick kladdkaka på svenskan och sedan var det slut. Eller inte riktigt. Jag, Daniella, Willy och Niklas skulle göra naturprov. Våran underbart snälla lärare vägrade ge oss provet direkt så vi lade oss på bänkarna och sov en timma.
Gjorde ett skitdåligt prov men jag är godkänd i kursen. Tummen upp i alla fall.
Sedan g i c k jag och Daniella bort till Big Inn, vet ni hur kallt det var? Hur som helst, jag blev en jacka rikare och Intersport 3 pix rikare. Alla vann på detta. Förutom min far. He-he-he.

Nu sitter jag och tinar lite men det varar inte länge. Ska snart ut till stallet och pula lite innan det blir att knalla över till Anna en sväng. Hon fyller år om någon dag så det blir att käka lite pizza och så. Trevligt!

Världens tur hade jag idag med, förutom jackan då, vi fick skjuts av Daniellas mormor från Biggan. Men när vi kommer till stationen så säger jag att jag missat tåget med tre minuter. Attans bananer tänkte jag. Men vet ni vad? Tpget var försenat med ett par minuter så när jag kliver upp på perrongen så tuffar tåget in. Perfekt!

Tack till Lina för skjutsen imorse med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback