säg att det är regn som faller på din kind

Så jäkla värdelöst! Jag skippade att skriva naturprovet igår för att jag mådde hur illa som helst. Förmodade att jag skulle få skriva på lektionen idag för att det var fler som skulle göra det. Tror ni jag fick det eller? Självklart inte. Attans bananer.

Men nu sitter jag och gör saker jag inte borde göra. Ska snart hoppa in i duschen och fräscha upp mig, sedan blir det förhoppningsvis lite fix (det vill säga om jag hinner..) innan jag ska sitta på en buss tillbaka till Köping. Ska hem till Sabina och chilla sönder. Det blir nog bara vi två trots allt. Alla är dissare. Haha.
Men ska bli kul anyway.

Imorgon så kommer pappa och hämtar mig så ska vi vidare till farmor och äta tårta. Hon fyller tydligen år.

Kan passa på att säga att min far är massor av tummar upp! Han betalade mina kort jag beställde och satte in pengar på mitt konto. Jag som har haft världens ångest över att haft några pengar. Men nu är jag på topp igen. Frågan är ju vad jag ska slösa dem på nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback