vuxenpoäng!

Jag har hållt igång som en tok, och mobilen är avstängd. Det om något är coolt. Haha.
Nejmen jag har pillat och plockat här hemma. Fått upp mina nya gardiner (hur många försök jag gjorde för att få dessa åt rätt håll, på rätt plats osv låter jag vara osagt..), bytt i sängen och startat diskmaskinen. Jag skulel egentligen dammsuga men det är bland det tråkigaste jag vet så det får la bli en annan dag!
Ska inom kort plocka iordning på mitt rum och se till att jag ska se min soffa och bord igen. Jag har för mycket saker helt enkelt. Någon som kan hjälpa mig att gräva? Haha.
Ska nog ringa pappa snart och fråga när han tänker bege sig hemåt, vart han nu än är. Jag håller på att svälta här hemma! Attans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback