del två .

Papa kom hem nyss.
Med sig hade han ett stort kuvert. På det stod det Svensk Kassaservice.
Någon som kan gissa vad det innebar? huhu.
Jag fick äran att räkna en ytterst lilla sedelbunten som fanns i.
Jag må säga att jag blev helt till mig. Aldrig trodde jag väl att man kunde känna så genom att hålla i lite pengar..
Hur som, räknade, räknade och räknade. Tog sin lilla stund.
I tusenlappar och femhundralappar så blev slutsumman himla mycket pengar. 
Det hade farfar min gömt undan hemma (jag ska nog bli en sådan som rånar gamla!) och på det så har han konton på banken med. 
Pengar, en lägenhet och en katt äger han just nu.
Katten ja, ingen som har lust att adoptera en supermysig katt?


Kommentarer
Anonym säger:

Rik snubbe! Jag gillar att adoptera katter, dock har jag inte mina föräldras medhåll på den punkten.

2009-02-01 | 19:35:56
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback