den första är den bästa

Ojojoj, fick nyss ett hysteriskt samtal av en hysterisk tjej.  Hon kunde knappt prata då hon skrattade så.
Det roliga var att jag fått en hemlig beundrare;

"vilken het brud :O är hon ledig ???
isåfall mejla
[email protected]
jag har även skype om du är intresserad,
bori en lägenhet för 2 och är en ensam ungkarl på 40 + .
jag är 7 barnspappa åt 5 barn & saknar en livspartnerför frugan blev skjuten på älgjakten år 2006.
barnen är runt 6 år ..(ungefär)
På dagarna spelar jag biljard med Henke & jobbar på Sibylla , korvbaren du vet.
På nätterna sover5 jag för det mesta eller är inne på
paf.com
På söndagarna går jag i kyrkan var annat år.
Jag är curling intresserad och spelade i yngre år.
Jag har 4 katter i rasen Norsktallefjun.
namenen påde är ; katta, Busen, Loffe & den tredje blev överkörd av glassbilen, jag har fortfarande madrömmar.
Hoppas du hör av dej , väntar på svar.
Med all min kärlek : Putte (patrick) Sturesson."

finns att se på www.tobehappy.blogg.se

Kommentarer
Ida säger:

HAHAHAHA! roligaste på länge :'D

2009-02-20 | 22:06:21
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback