it's i new day in paradise for you and me

Farfar kom aldrig hem igår.
Men jag roade mig i stallet och tummen upp för det. Kastade mig upp i sadeln och denna gång i Wintecen som jag inte ridit i på evigheter. Det kändes.. annorlunda! Värsta sitsen fick jag och jag kände det bara genom att skritta lite på grusvägen. Jäklar alltså, det blir att komma tillbaka och rätta till alla fel i den sadeln igen då. Haha. Men Calle gick kanon.. mot slutet. Damphäst är det rätta ordet.
Nog om det.
Gymmade på idrotten, jag kommer få ont i bröstmusklerna!
Sen svenska, prov. Gick bra tror jag.
Livsmedel, hade läxa men ingen hade läst på.
Hotell, läxa där med.
Buss, hem.
Pappa hämtade, Köping igen.
Hälsade på farfar. Jag gick in i det rummet som de sa att han hade och så sa jag till pappa att han inte var där. Men joho, det var han som låg där. Jag kännde alltså inte igen honom. Helt förändrad på bara ett par dagar! Usch.
Men han var pigg, förutom att han åkt på feber och så. Tydligen ska han opereras på torsdag för polyper eller något sådant. Så vi får se efter det. Förhoppningsvis får han komma hem nästa vecka i alla fall.

När man åkte förbi Willys så måste man bara springa in och köpa B&J's. Men tror ni att det fanns där?
Dock så hann man in på Ica bredvid och handla. Tummen upp gånger två!

Kommentarer
Daniella säger:

Tack till mig som hitta Ben & jerry´s åt dig !

All din kärlek till mig ! <3

2009-02-03 | 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback