oh think twice

Smärta i hög grad idag då.
Jag har lyckats hugga av halva pekfingret på vänstra handen. Blodet sprutade typ.
Eller inte. Men en rejäl bit flög dän när kniven pressade sig fram. Nästan halva nageln fick sätta livet till och det blödde faktiskt. Ont gjorde det med. Så denna dag har jag mest gått runt och tyckt synd om mig själv och kommer nog att fortsätta med det.
Fick sluta massa mycket tidigare idag eftersom vi fick ha matsalen stängd. Ingen serveringslärare var där så det fick bara bli routarin (?) idag. Riktigt chill dag alltså. (:
Så nu blir det att städa undan lite här hemma för förhoppningsvis så kommer farfar hem idag. Och med tanke på allt så vill han nog inte hem till lägenheten utan får slagga här ya know.
Men när jag är klar med detta så tänker jag nog kila till stallet och tvinga mig upp i sadeln. Tror att jag känner ett litet sug efter att få komma upp i sadeln igen?!

Nu så ska jag tycka synd om mig själv ja.
*vinka*

Kommentarer
Anonym säger:

Kul att jag jämt är så himla efter då.

Hur som.

Bio på fredag, right?

Tänkte om vi skulle bjuda med E?

Han mår inte så himla bra nu.. puss

2009-02-03 | 18:10:08
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback