trevlig sommar

rutor och hjärtan.
datakunskap.
Hjärtligt kul.

Pappa var ledig idag, det är ju lagom kul att gå upp klockan sex när han ligger och snarkar.
Så fick jag sitta bredvid en främlig på bussen för att Ellen skulle åka bil den svikaren.
Vi går sedan till historian och där är det ingen. Han frågade ifall vi hade fått papprena som vi ska ha till provet och det hade vi ju. Så då sa han bara hejdå. Tummen ner för det. Förstå, då hade vi kunnat ligga i sängen över en timma mer. Lagom kul.
Så nu är det min första lektion, efter att ha suttit och spelat kort sedan kvart över åtta imorse.
Jag är riktigt hungrig nu. Äger inte mer än tre och femtio i plånboken och det räcker inte ens till en frukt. Hur lågt är det inte det på en skala? Dock så avslöjade far min att han hade satt in pengar på mitt konto för någon dag sedan. Men han sa inte hur mycket så det lär bli spännande att kika senare. Men nu är det bara maten jag ser fram emot.
Senare idag så blir det att fara till farmor och deras anhörighetsdag eller något sådant. Inte tummen upp.

Nu ska jag fortsätta med att skugga rutor och skriva i hjärtan. :*

Kommentarer
Hej, jag är ganska så snygg! säger:

Jag förstod skämtet. Jag skrattade inte.

2009-02-12 | 14:35:58
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/
Ronny säger:

Hej! Råkade slinka in här. Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-16 | 09:47:29
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback