welcome my love

RiktigtRiktigtRiktigt härligt väder idag!
Hela dagen har gått åt till att vara glad och sprudlande över att solen har skinit och att snön sakta smälter bort. Hur underbart är det inte på en skala egentligen?! Så näste man (pappa har redan hunnit) som säger att det ska komma snö och bli kallt i helgen kommer få en smäll! Jag skojar inte.
Har varit fullt upp idag. Eller nja, fullt och fullt. Saken är ju bara att jag hunnit utföra en del. Jag brukar vara ganska dåligt på sådant annars. Hur som.
Vaknade och steg upp strax efter tio, halv elva eller något sådant. Kilade runt här hemma och gjorde ingenting. Vid tolv så mötte jag upp Amanda och vi cyklade till stallet. Tarja kom ner en stund och pratade innan vi red iväg. Så inväntade vi Fredrika och Benjamin. Calle höll på att skita ner sig när den vita klumpen kom nära. Red iväg och det blev en lång tur. Bort till kolonilotterna och cykelvägen tillbaka. Plutten fick ett ryck eller något ditåt när Fredrika lämnat oss, så Amanda dimper i backen. Landade mjukt i vilket fall. Sedan är det inte så långt ifrån marken heller. Huhu.
Väl hemma så bytte jag om och cyklade till Lidl, uträttade mitt där och sedan hem. Så hann jag med att traska över till fam O också. Mycket trevligt!

Imorgon blir det tidigt morgon,har fått det ärofyllda uppdraget att släppa ut hästarna. Sedan ska jag väl träffa Lindkvistoch hela det gänget. Tummen upp!
På måndag taggar vi för kallkök, tummen gånger två upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback