you were right

Trött tjej!
En trött men mätt tjej.
Klockan nio ringde klockan så brutalt att jag kastade den i golvet. Men upp var jag tvungen att gå i vilket fall. Hästarna ville ut lika mycket som jag inte ville gå ut. Snön vräkte ner och termometern visade ett minusstreck. Jag kollar inte hur många grader, så länge det är ett streck där så är det kallt!
Hästarna blev glada. Rullpartyt satte igång direkt jag stängde grinden efter den sista hästen. Så det hela slutade med att det stod fyra vita hästar och käkade hö, men dom var lika nöjda för det.

Har dragit på mig raggsockorna, pyjamasbyxor och en risifrutti t-shirt. Det är så himla mysigt. Bara teet och filten som saknas. Men ska nog ta en dusch innan så jag får upp lite mer värme. Är ganska kallt här inne idag. Måste nog kolla gradantalet. Växer snart istappar ur näsan på mig.

Händer under veckan då?
Lov för fulla muggar här.
Måndag - Stallet. Ska kolla efter något användbart i det som Totte ska elda. Hovslagaren kommer.
Tisdag - Ridskolan. Upp tidigt och ta kort på hästarna till hemsidan. Usk har gymkhana vid tolv.
Onsdag - Mor och jag till Örebro. Stallet.
Torsdag - Blir kanske ridhuset med Daniella och Ernst.
Fredag - Tjocka med tjejerna?
Fullt upp med andra ord. När ska jag hinna sova?

Kommentarer
Ida säger:

Verkligen! xD

2009-02-22 | 20:48:49
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/
andreas säger:

du får sova på hästryggarna:>

2009-02-22 | 21:25:54
Bloggadress: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback