come on over

Var nära till tårar imorse när jag skulle göra en sådan simpel sak som att borsta tänderna. Denna handled gör så att jag blir tokig! Men jag är en viking som pappa alltid säger, så det ska vi nog klara av. Huhu
Culinaren idag. Blev stressigt som en.. åsna i klackskor. Jag och D gjorde bara iordning en fisk (fvå filéer) och det trodde C skulle räcka. Tog slut ganska snart, fick göra en halv fisk till. Den dog på fläcken. Tror vi i slutänden gjorde fem fiskar eller så. Jag fick bära en hel del med min handled idag. Jag dog inte.
Sen åkte jag och mor ut till stallet. Allt färdigt. Tummen upp för sådant.

Nu har jag precis tvättat ur färgen ur håret och ska väl snart blåsa lite så man får se hur det blev. Tog den förpackningen som blvit över sedan förut. Mellanbrun. Vi får la se hur det gick.

Men nu tänker jag gå och riva sönder linserna för jag får snart tokspel. FÖRBASKAT!
Kan inte folk bara från en första början se till att sakerna man säljer verkligen passar. Detta var säkert bara för att jag inte tog den där försäkringen. Nu är jag upprörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback