honky tonk merry go round

Jag borde verkligen ligga till sängs så här dags! Men smart som man är så har man inte hunnit vända tillbaka dygnet så det är lika bra att stå ut.
Idag har man inte alls mått som en prinsessa. Huvudvärk och allmänt dryg i kroppen. Borde vara för lite sömn som ligger till grund för detta. Så när jag väl var hemma ifrån skolan så kröp jag ner i soffan med en filt och en kopp te. Det var mysfaktor. Sen åt jag fiskpinnar. Och man tycker ju att jag som går HR ska kunna koka simpla potäter, men icke! Okokta ska det vara. Helt sjukt. Jag får nog i alla fall ett IG+, eller vad tror vi?

Hur som, den andra februari så kör jag igång med en kurs. Ska bli otroligt spännande!
Debuten blir om hästens foder och vi kör direkt på basen; hö. Ska bli intressant att se hur detta kommer sluta.

Och på måndag så kommer Sanna, här går det undan minsann. Är både skrämmande medans jag är sjukt nyfiken på hur det kommer gå. Om inte annat så äter hon hundar och slukar Humle. Men å andra sidan, det skulle inte göra så mycket. Huhu. Fy vad elakt! Humle har ju kommit att bli min damphund.

Imorgon blir det Culinaren som vanligt. Längtar redan till frukosten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback