i will try to fix you

Jag fattar det inte.
Jag blir bara tröttare för var dag som går! Oavsett hur mycket eller lite jag sover så är jag lika trött för det.
Gick till sängen och slocknade vid halv elva eller så igår men ändå kunde jag inte komma mig för att vakna helt när klockan ringde. Nej, här lär vi oss nya talanger hela tiden. Dagens talang; Stänga av alarmet i sömnen för att sedan vakna någon timma senare med mobilen i handen.
Jag borde hyra en orkester som väcker mig om mornarna! Blir så sjukt trött av att aldrig komma mig för att verkligen ta mig i kragen när jag måste.

Nu, tre timmar sedan jag gick upp, är jag lika trött som igår när jag gick och lade mig. Gäspar som en gnu och ögonen vill bara stänga sig. Nu skulle det sitta fint med en semster!

Och ni skulle bara veta hur oerhört skönt det var att faktiskt kunna få sova utan att vakna av alarmet!
Var hur länge sedan som helst om man inte räknar med den dagen jag var ledig här i veckan! Och nästa helg får man inte sova heller för hästkräken ska tydligen ut också.
Kan det inte bara blir så pass varmt att man kan kicka ut dem dygnet runt snart? Jag vet en som vore tacksam!

Nu ska jag fortästta tycka synd om mig och kasta mig på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback