i'm no talking doll

I princip nyss kommit hem ifrån Köping.
Lika dryg dag som vanligt. Är riktigt segt där upp på Culinaren. Men förhoppningsvis så kommer man in på Hotell så slipper man det där. Huhu.
Fick se de nya grupperna, Alex, Emmy, Nicklas, Terese och jag blev grupp fem, sista gruppen. Börjar med kallkök om två veckor måste det bli isåfall. Hellre det är varm.

Hur som, fick städa ihjäl oss idag bara för att vi fuskade en aning i fredags. Men vi har faktiskt inte fått veta allt man ska göra i varmköket ännu så det var ganska svårt att veta när Calle gått hem innan också. Sådäså!
Slutade inte fören fem över tre så att ta tjugo över tre tåget var bara att glömma.
Kul att andra är så himla egoistiska att det inte är sant med. Hur ego får man bli när alla tre bor i Arboga och hon skulle inte ens behöva åka en omväg utan släppa av oss där hon bor? Blir till och med närmre än ifrån stationen. Riktigt irriterad blev jag faktiskt! Dock så kom Willys pappa och hämtade mig och Willy så jag blev avsläppt vid Laduback, hur bra blev inte det egentligen? Tackar och bugar hundra gånger om!

Snart så kommer väl pappa hem och då blir det att fara till Köping igen. Kul jul.
Sen ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback