Open your arms and let me show you what love can be like

Ingen förbättring på huvudfronten. Bara inte det håller i sig som det brukar. För i sånt fall så kommer jag även imorgon vakna med huvudvärk och till skolan måste jag. Har i princip alla ämnen imorgon samt en massa förhör och andra viktiga saker. Får tex diagnosen till matten som jag verkligen behöver.
Iväg och handlade med pappa somsagt. Blev lite sjukgrejer ifall att. Nytt te, honung och en massa annat.
Letade även efter de där nya påsarna med en mix av frysta bär. Man skulle bara tilsätta juice och så vips hade man en smoothie. Dock så misslyckades detta. Men köpte björnbär hur som.
Så nu har jag och pappa avnjutit en supergod smoothie. Hallon, björnbär, mjölk, vaniljyoghurt samt lite vaniljsocker. Mumma!

Hoppade solningen idag, hinner ju inte! Istället fick jag aktivera min missnöjda hjärna med lite plugg.
Så nu är livsmedeln klar, har pluggat lite matte och ska snarast sätta igång och kolla igenom engelskan för att sedan sätta igång med matten igen. Hårda tider.
Sa upp stallet imorgon med så jag kan plugga extra mycket. Nu är det fullt upp med matten eftersom vi ligger sjukt efter och jag har redan klarat av att misslyckas och sätta in ett prov innan sommaren. Känns himla pepp! Men icke denna gång säger jag bara. Känns som att jag kommer få äta upp de där orden. Haha.

Men nu så blir det plugg, dusch och sedan sängen som redan nu börjat kalla. I-landsproblem!


Kommentarer
Ida säger:

Hm. Jag gillar att pussas.

2009-01-21 | 18:10:27
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback