so if you love me why'd you let me go?

Sådär ja. Nu är dagen som bortblåst, kommer aldrig mer igen.
Ganska sorlig tanke.
Nej.

T och A kom förbi och hämtade mig. Stallet först. Hästarna var vandrande frostpinnar.
Hem till T, trallade runt lite. Möte, fika, möte, fika. Alltid när vi har möten så tycker jag att det är mer outside talk än vad vi egentligen ska prata om. Men det går ju bra.
Sedan skickade T ner mig i badet. Det var skönt. Riktigt skönt! Så nu luktar jag något mellan blommor och något annat sött. Sådant gillar vi.
Sen vid tio tyckte pappa att klockan var mycket och undrade när jag skulle komma hem. Jag vägrade gå så om han ville ha hem mig (sa aldrig något om att T erbjöd sig att skjutsa) så fick han allt pallra sig ner till bilen. Efter mycket knorr så var vi hemma.
Poff så hamnade jag här. Kul i jul.

För att inte glömma:
Måndag: Släppa ut hästar. Vuxenskola med T? Ida kommer. Släppa in hästar. Polisen.
Tisdag: Släppa ut hästar. Ridskolan halv sex.
Onsdag: Stallet på kvällen. Ida hem.
Torsdag: Skolan börjar.
Fredag: Culinaren. Hästarna.
Lördag & Söndag: Hästarna

Attans, jag har ju inte berättat. Hur har jag missat det?
Tappat mina nycklar. Igen. Borta! POFF!
HUR gör man för att hålla koll på dom?


Kommentarer
Andreas säger:

nycklar går inte att hålla reda på är jag rädd, hah. dom tappar man alltid bort juh.

2009-01-07 | 11:27:19
Bloggadress: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback