welcome biatch

Uppdatering på gång.
Har ju knappt haft tillgång till internet dom senaste dagarna.
Är ju en person mer hemma hos mamma och att sitta vid datorn i just det rummet kändes inte speciellt aktuellt.
Har gått bra, relativt i alla fall. Mer kanske man inte kan förvänta sig, eller? Det blir nog bra det här.

Har superont i huvudet idag, passa rju perfekt när man var ledig igår. PAH! Så det blev att stanna hemma idag med, dock så skjutsade mamma hem mig till pappa så nu sitter jag här för tillfället. Får se hur detta slutar.

Har passat på att ringa polisen också. Tjurkärringar säger jag bara. PSM har dom nog allihopa! Jag förstår inte hur man orkar vara så tjurig när man arbetar på ett jobb som kräver social kontakt. Menmen, dom hade inte fått in några nycklar så jag tänker nog passa på medans det är ljust och kila ut och leta. Förhoppningsvis ligger dom snällt längs cykelvägen till stallet och väntar på mig. Eller, ännu bättre, dom ligger vid gräsplätten!
Nu håller vi tummarna.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback