what can i do to make you stay?

hopplöst tråkig dag.
Sitter uppe än för att jag bara var tvungen att kolla igenom min rutin på datorn. Om inte så dör ju hela systemet, right?!
Förstår inte varför jag har så många vänner på bilddagboken och varför dom uppdaterar så mycket. Kan tänka mig att jag var en riktigt pina när jag var på gång och laddade upp hutlöst många bilder, varje dag! Stackars människor.

Hur som, skola.
Gymmade på idrotten. Kul faktiskt. Måste se till att skaffa fram tid och dra sig till gymmet kanske, någonting måste ju hända. Men får se om jag får pengar först och främst. Annars tar jag höbalar ute i stallet och trixar iordning mitt egna gym. Kanske en idé?
Sen hände det inte speciellt mycket. Inte något som är värt att förtälja i alla fall.

Hem och äta en snabbis innan Tarja kom och hämtade mig.
Hem till henne, fika och ha möte.
Jag kan inte förstå hur våra möten kan bli så.. oinformella som det bara kan bli!? Vi skrattade tills tårarna trängde fram. Över.. gummiflis om jag inte minns fel. Traktordäck och rivjärn. Hysteriskt roligt. Ha-ha-ha.

Sen så kom pappa, vi for till statiol och köpte spolarvätska.
Jag köpte en korv. Ena halvljuset på bilen dog och så var vi hemma igen.
Nu sitter jag här och där dödstrött.

Imorgon blir det sena bussen igen, döda mig?
Sedan årsmöte med USK klockan sex.

Må kalla mig gammalmodig och vad som, men störde mig något grymt på bussen idag.
Den som går tjugo i fyra blir nästan alltid full och vi från Ullvi hoppar ju på först då den stannar vi skolan. Sedan, på stan, så kommer det på en gammal man och det är ingen som reser sig. Ingen gjorde ens en antydelse till att byta plats med någon som kanske inte har orken att stå hela vägen, och speciellt inte på en vinglig buss. Jag skulle ha rest mig direkt om det inte var så att jag satt längst in och hela 'korridoren' var folkfylld (satt nästan längst fram för en gångs skull). Nej fy, dagens ungdom! -.-

Kommentarer
Anonym säger:

My babyyyyyy! Klart vi ska ses snart! PUSSSS!

2009-01-28 | 10:06:29
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback