you're so retard!

Jag är så trött att jag liknar mer en zoombie!

Culinaren idag. Ganska skönt att slippa skolan ändå trots att det är drygt på C också. Blir lite kant på tillvaron.. ungefär. Haha, nej, så vad det inte menat. Vad jag menar är att det är skönt att få variera sig en aning ifrån skolbänken. Så!

Jag och Jonna bakade supergott bröd idag. Vi blev italienare! Soltorkade tomater, basilika och oregano. Mums! :*
Sen så fick vi prova på att göra bryllepudding.. Inte sådan som dallrar utan något annat. Inte gott kan jag ju lungt påstå.
Smält socker i botten. Ägg, mjölk, grädde och lite socker vispas och hälls på den stelnade sockerbotten. Ner i vattenbad och in i ugnen i sisådär 40 minuter. Blev typ som sockeromelett, och hur gott låter det?
Sen så lyckades man bränna upp flera hjärnceller också. W och J höll på med två flaskor innehållande Butangas som man använde rnär man flamerar. Mh, så lyckas idioterna att tappa ner en flaska bakom en 'byrå' som i sin tur sitter fastskruvad i väggen. Mellan 'byrån' och fönstret så är det knappt mer än tio cm så att komma ner och få fatt på flaskan är nästintill omöjligt. Så jag som vad fast i bageriet (se bild) fick stå ut med att andas in gasen så att det slog knäpp i skallen.

Jag fryser som en tok. Ska nog ta och värma på någonting varmt och krypa ner i soffan. Vi håller tummarna på att man inte blir sjuk igen, vore too bad!

Det är väl typ.. inte alls som det ser ut på C, men på ett ungefär. Vissa svarta delar är utomhus (ska alltså inte vara med), men ni ser hur jag blev fast i bageriet eftersom korridoren blev blockerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback