andas genom mig

Kändes superhärligt att gå upp imorse. Regnet vräkte ner och tanken på att jag skulle sätta mig på mopeden
gjorde att sängen lockade. Massor! Men jag masade mig iväg. Dagarna kommer nog se likadana ut, mocka,
fodra, hästar in, fixa
med någonting, rida, hö ut i hagen, hästar ut, slut. Imorgon kommer hovslagaren i alla fall,
behövligt! Fick springa efter hästar idag också. Attans.
Efter jobbet direkt ut till C och H, full kareta! Dock fick jag och Tarja vänta. Hann till och med bli så hungriga att
vi beställde pizza. Tillslut så kom två shettisar, söta som få. Tillslut så stod det fem nya hästar i hagen bedvid bäbisarna.
 Fyra shettisar och ett varmblod. E ville inte släppa ihop H med de andra, tråkig tjej. Så nu får Calle ragga genom
staketet. På ett sätt hoppas jag nästan att ponnierna trixar sig in ändå. Skulle vara kanon.
Trött som ett lik är jag nu. Sängen inom kort, verkligen!

Trevor sadeln ligger på annons nu, ifall det är någon som är intresserad.
Coldplaybiljetterna sålda, klirr i kassan.
Om två veckor och tre dagar så är jobbet klart och då väntar jag bara på ännu mera klirr.
Imorgon ska jag köra biiiiiiiil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback