dag två i ödemarken

Det finns få städer som jag älskar så mycket som Strömstad.
Grejen är den att jag inte vet varför jag älskar staden så mycket. Det är ständigt kaos,
fullt av norrmän och livsfarliga gator. Men det är billigt godis, det är nog därför.

Igår fick jag en tuggtablett av syster så idag är magen nästan helt okej. Inget illamående eller något sådant
vilket jag tycker är super skönt! Så nu kanske man kan få bli bra snart.
Sovit på en superskön soffa har jag också gjort. Blev dock väckt av två hundar som hoppade på mig.
Två supergulliga människor har hunnit vara här med. Dom har varit i Afrika i flera år och han hade bott i Arboga
ett par år. Pratade lite och det kändes så himla bra att syster verkar uppskatta det också.
Men men. Det är folk här hela tiden. Usch.

Snart ska jag och syster åka till Nordby, är ungefär som Marieberg, och sedan åka en sväng till havet. Underbart!

Fast jag inte vill erkänna det ännu så saknar jag dig.. oavsett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback