försökt att hitta spår som leder rätt

Jag vet inte vad jag gör. Jag vet inte vem jag är och jag vet inte vad jag vill. Jag vet ingenting egentligen.
Hur ska man veta vad som krävs av en vid en så pass ringa ålder? Hur ska man veta att man handlar rätt?
Hur ska man tänka och agera? Just nu ligger livet på botten, jag gör ingenting, har inga mål.
Jag har slutat kämpa och lever i nuet. Något jag avskyr är just att leva i nuet,
kasta bort något som kan bli en underbar framtid.
Jag tog ett beslut fel och det ledde till att en del av mig försvann.
Föralltid var ett ord som var ristat i sten, nu verkar det som att det bleknar trots allt.
Är jag för hård och känslokall?


Kommentarer
Riley säger:

Ibland måste man nog leva i nuet ett tag för att komma på vad man vill göra. Testa allting, resa, möta folk... Ja, allt. Förr eller senare hittar man rätt. Åtminstone hoppas jag att det är så. Och bara att du skriver ett inlägg om det bevisar väl att du inte är vare sig hård eller känslokall?

2009-07-27 | 11:59:25
Bloggadress: http://leavingfargo.wordpress.com
Riley säger:

Ibland måste man nog leva i nuet ett tag för att komma på vad man vill göra. Testa allting, resa, möta folk... Ja, allt. Förr eller senare hittar man rätt. Åtminstone hoppas jag att det är så. Och bara att du skriver ett inlägg om det bevisar väl att du inte är vare sig hård eller känslokall?

2009-07-27 | 11:59:35
Bloggadress: http://leavingfargo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback