God morning world

Morgon är det väl inte direkt eftersom klockan är tolv men i min värld så sträcker sig morgonen
tills dessa att jag äter mitt första mål i princip. Och det har jag alltså inte gjort ännu. Och nu tror ni
väl att jag kilade upp nyss men så är verkligen inte fallet! Halv tio ringde alarmet men som
vanligt snozar jag en evighet. Blev inte fören halv elva som jag kom ur sängen. Och sedan dess
har jag städat. Dammsugit golven och dammat lite lätt. (Dvs, där det var som mest!)
Nu väntar jag bara på att pappa ska lägga på så jag kan ringa honom, det tutar upptaget som en gnu.
Upptagen kille! Måste veta vart skurgrejen till vår nya mopp är. Annars kan det vara lite svårt att skura golven.

Lite senare idag så lovar jag att lägga upp en bild på min nya kärlek.
Dock är han svårflörtad och släpper in varmluft igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback