Kortbyxor, sol och regn

Jag dog inte inatt. Helt amazing. Skönt att jag ska hem till mor och sova så jag slipper spindelkräken!
Idag så har det varit hästar för hela slanten. Det var konstigt va.
Träffade Tarja och Emma i Godby och vi traskade ett stenkast bort där vi började gå igenom
tråden längsmed hagen. Eller hagarna kanske man ska säga. Går att dela av lite här och var.
Och så visade jag dem vart saker och ting fanns. När allt var fixat och igenomkollat så traskade
vi tillbaka och hämtade Calle och Harry.
Hade kameran med mig men precis när vi släppte dem så började det såklart att spöregna.
Sedan när jag väl packat ner kameran och gett upp så slutade det givetvis! Så himla typiskt mig.
Men nu har de två odjuren något att göra ett bra tag. Gräset gick upp och över deras magar,
så är det i alla hagarna! Vi har verkligen lyckats hitta det bästa. Tummen upp verkligen.
Så nu ska de få gå och skrota lite där. Vi har även hört av oss till Lindha i hopp om att hon vill
kasta över Zigge som barnvakt.

Hur som, bjuder på en bild nu direkt. Har inte hunnit redigera ännu. Så ni får en färsking.


Kommentarer
Riley säger:

Med rätt inställningar på kameran kan regn bli ett väldigt häftigt inslag, såvida ljuset i övrigt är bra! Har ännu inte själv lyckats, men att "frysa" och fokusera regn då det faller är en av mina foto-drömmar. En fördel är förstås om man har en assistent som kan hålla ett paraply över en (som jag hade turen att ha i Dublin ^^)

2009-07-02 | 20:28:28
Bloggadress: http://leavingfargo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback