ny hårfärg

Idag har jag varit ganska effektiv!
Började dagen med att fara till Saga där jag inhandlade ett par wienerbröd plus en kokosboll.
Sedan fara vidare till farfar som var en trött gubbe. Stackars! Han orkar inte ens stå vid spisen för
att steka sina bacon längre. Då är det illa för en Saxinare kan jag lova! Jag fick även med mig
mer än 1500 pix i småmynt. Gillas alltid!
Sen så blev det att fara vidare till Lidl och handla så man skulle överleva eftermiddagen.
Blev med andra ord godis! For sedan ut till stallet och inväntade Tarja. Vi satte igång direkt.
Började med att försöka få upp färgburken. Det gick inte! Så hon kilade iväg för att hämta en tång tror jag.
Jag (Saxinare!), skulle naturligtvis försöka få upp burken ändå. Sloofs sa det plötsligt och halva locket
var dränkt i färg. Mer olyckligt var att mitt hår också fanns i färgburken. Nu har jag vitt hår på höger sida.
Inte alltid så uppskattat. Frågade Tarja sedan när hon var tillbaka om det var vattenbaserad färg.
Hon skrattade bara och jag insåg då att det var det inte.
Lacknafta tror jag inte är så bra att ha i håret, eller vad tror ni?


                                            Roland Saxin                                                                            Saft i whiskeyglas
Hårfärg!

"Jag hade tydligen flörtat med honom på skolavslutningen.."
"Vadå tydligen..? Emilia!!"

"haha, titta där! Nu står det ju två torn där!"
"Ja..?"
"Den har jag inte sett förut"
"Emilia, den byggde dom ju för hur länge sedan som helst!"

Kommentarer
Jeanette Dahlström säger:

sv: Tack :)

2009-07-07 | 08:37:38
Bloggadress: http://blacktosvart.blogg.se/
MICHAELA D säger:

Svar: Jaa! Haha så söt så ;)

jaduu... kanske av avslöjar mig imorgon! :)

2009-07-07 | 16:25:58
Bloggadress: http://michaelaa.webblogg.se/
Daniella säger:

du är så himla klantig :P <3

2009-07-07 | 17:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback