silence

Kom i säng ganska tidigt igår. Dock så var det helknepigt.. jag låg och liksom halvsov eller hur man nu säger.
Kroppen var som förlamad men huvdet var med. Hur mysko som helst! Låg och lyssnade på regnet
och det är jag medveten om, men jag småsnarkade hela tiden.
Inte nog med det så har jag drömt om kylskåp, objektiv och en massa annat som liksom inte har
någon anledning eller logiskhet i sig. (Finns det ens ett ord som heter logiskhet?)
Men imorse så vaknade jag himla tidigt av att jag mådde illa som ett as, huvudet dunkade och
jag hade ont i tummen!  Jag somnade om tillslut men när det var dags att gå upp så fick jag nästan
panik, minst lilla och huvudet sprängdes.
Detta är inte okej! Visst att det regnar ute men när man är i stallet så är det ju bara mysigt.
Vill ju bli klar med fönstren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback