sweet home

Vet ni hur skönt det var att krypa ner i sängen igår eller? Ville inte kliva upp imorse. Men upp kom jag
och begav mig sedan till stallet. Möttes av miljoner flugor som alla skulle insistera att sitta på mig.
Men nu fick jag upp fönstren i russens box i alla fall. Kändes kanon!
Körde idag också. Första gången någonsin. Gick förvånadsvärt bra! Fick inte ens kärringstopp när jag började
utan lätt som en plätt kom vi iväg. På två timmar blev det bara tre eller fyra stopp och då lade vi mest vikt på att
kunna komma iväg. Fick prova att köra på fyran (dock vågade jag inte köra fortare än 90..) och stanna mjukt.
Vi begav oss av på en allmän väg också. Förbi Sätterbo kyrka och emot Tyringe. När vi kom fram till den större
vägen så fick jag backa (att pappa fick dra i handbromsen hoppar vi över!) och köra tillbaka. Gick kanon. Mötte bilar,
cyklister och mopeder men det gick kanon.
Jag är en naturbegåvning helt enkelt.

Kommentarer
Jeanette Dahlström säger:

Svar: okey tack för att du säger vad du tycker :)

Jag tycker själv att det är lite snyggare om dom har tugnan ut.När dom har tugan inne så blir det inte så mycket känsla i bilden.Dock ibland funkar det! Och Ascott kan man inte säga åt att ha tugan inne för det går adrig.han flåsar hela tiden ;)

2009-07-26 | 09:17:58
Bloggadress: http://blacktosvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback