blindstyre

Det är inte för intet som man får linser eller glasögon. Det insåg jag igår.
Är ett tag sedan jag använde linserna, men de är slut och jag har inte haft råd att köpa nya. Får money imorgon.
Hur som, jag ser som en kratta när jag är utan och i trafiken vill ni inte veta. Haha.
Så igår, klockan var runt två och jag var supertrött, ville bara hem till sängen. Tog vägen över stan för att se om det var någon fart där. Kommer i uppemot femtio om inte mer. Vid övergångsstället mellan stationen och Komsum åker det en bil hur sakta som helst. Jag trodde att denne skulle öka på men icke. För min del så fick jag ta till bromsen rejält och när jag är i rumpan på bilen framför så ser jag att det var ju en polisbil.
Vad hade jag egentligen räknat med? Power Meet och sjukt härligt väder kan inte resultera i annat än att poliserna är ute på stan i natten. Jag stod såklart och väntade på att poliserna skulle fortsätta över övergångsstället men nejdå. Efter vad som kändes som sju minuter så blinkar de höger och visar då alltså att jag kan åka förbi för de tänker stanna. (Var ett ungdomsgäng precis vid övergångsstället)
Jag åker förbi polisbilen men precis när jag kommit om så börjar alla ungdomarna att gå över. Jag åkte ju för de inte gick över utan bara stod. Så jag höll på att köra över dem, men polisbilen precis bakom mig. De måste ju ha trott att jag var full.

Idag håller jag på att smälta.

Du fick inte den enda, chansar du då på den andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback