I don't mind if you treat me bad again

Ganska okej dag. Mer än så tillåter jag mig inte att tycka. Okej. Finns bättre och finns sämre helt enkelt.
Kunde somna om och sova till halv nio när klockan ringde tio i sex. Historian har ju slutat, himla skönt!
Så det hela började med Idrott. Volleyboll. Jag, Ellen och Alex spårade såklart. "Plocka äpplen!"
Följdes utav svenska som gick åt till att kika på Mamma Mia och prata betyg. Jag har tydligen högst. Ligger precis på gränsen mellan vg och mvg. Ska få skriva en recension om en bok jag fick idag. Vi håller tummarna.
Sedan så var det Restaurang men den slog vi ihop med Hotell så det blev bara betygprat. Ligger på vg i hygien, livsmedelskunskap och hotell. Ska jag vara ärlig så hade jag inte brytt mig speciellt mycket om vad jag än fick. Värdelösa ämnen. (Undantag för hotell då kanske.)
Jag och Ellen orkade dock inte stressa som tokar till tåget så vi väntade på sena bussen istället.
Imorgon blir det sovmorgon och en del lektioner som inte blir av. Men det är matteprov för min del, attans.
På torsdag börjar vi tolv men jag vet inte om vi ens har någon lektion över huvud taget den dagen. Bör kollas upp!

Det var en resumé på min dag. Ni bryr er inte men ni besöker ändå. Skyll er själva retards.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback