I tried and then some more

Det är ganska synd om mig. Verkligen!
Jag stannade hemma idag. Kom knappt ur sängen imorse. Vaknade även flera gånger under natten av hur illamående jag var. Fy!
Så hela dagen har gått åt till att göra så lite som möjligt så jag slipper röra på mig. Har även haft en varm vetesäck över halsen för att se om det släppte lite i nacken men icke. Kroppen vill att jag ska ha ont.
Vid halv tre eller något så tog jag mopeden till affären, köpte Ben & Jerry's och for sedan till mamma. Hon tyckte att jag skulle ta 'raket-alvedon'. Det är ett piller som man tar.. i fel ände så att säga. Jag vägrade.
Dock har jag fått i mig ett par treo under dagen men ingenting hjälper. Högra sidan av huvudet dunkar som en tok, nacken värker och jag har ont i axlarna.
Får se hur det är imorgon, annars blir det nog till att jag får kolla upp det.
Men som Henry sa; Det jag inte vet det lider jag inte av.

Kommentarer
Johanna säger:

Snygg blogg! :)

2009-06-09 | 07:03:51
Bloggadress: http://yatzysystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback