I walk along the lonely road

Sovmorgon idag. Så himla skönt!
Dock vaknade jag vid halv tio och tänkte att jag försovit mig. Men så kikade jag på klockan och insåg att jag kunde sova minst en timma till. Himla underbara känsla!
Emma frågade om jag ville hjälpa till med Harry och det är klart att jag vill. Så vid ett skulle vi träffas vid stallet. Blir en tur till Ängslogen med Calle som draghjälp.
Sedan så håller jag på att desperat försöka få tag på kusin och tvinga henne att följa med mig coh Calle upp till ridskolan. Tarja fick förhinder och kunde inte så om inte kusin vill så får jag ta hela vägen skjälv och det är något som jag nog inte riktigt vill. Huuuh!

Nu ska jag gå och fortsätta vara orolig över att kusin vägrar. Ciao!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback