nightbirds

Här sitter jag nu mitt i natten. Egentligen borde jag verkligen sova.
Jag är nyss hemkommen faktiskt. Supit skallen av mig har inte gjort direkt för jag körde hem. Kul.
Nej, jag har suttit barnvakt idag på kvällen. Så det enda jag druckit är svag saft. Kusinerna somnade dock ganska snart och det fick bli tv, korsord och skvallertidningar för min del. Men det gick la lika bar för det. Synd bara att det knäpper i hela huset, en mörkrädd tjej ensam (ungarna sover ju!) i ett enormt hus som också ligger bredvid ett ödelagt ruckel är inte speciellt najs. Minns fortfarande vad Johlin sa om huset bredvid. Haha. Lite fånigt om man tänker efter.
Hur som, Humle blev glad när jag tittade in genom dörren men försvann lika snabbt igen till korgen. Det ska väl jag också göra. Gå och lägga mig alltså.
Ny dag imorgon hörrni. :) Bättre än någonsin. (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback