playing games

Det blir himla vaga uppdateringar, men det är ju sommar.
Dagarna är ganska händelselösa i sig och sedan har jag ju jobbat hela dagarna också. Så det kan bli!

Mathilda och jag har gjort klart alla bänkar+bord på hela området nu. Vi gjorde även klart alla lekställningar som har just den färgen. Dock så tog färgen slut men vi hann måla allt en gång så det är tummen upp  i alla fall. Vi blev satta på att rensa buskar. Tur nog så ringde Simon en stund senare och sa att Kent åkt hem. Klockan var då inte mer än tolv eller så. Vi tog tillfället i akt och kilade hem tjugo över tolv. Så himla skönt. Skulle ändå slutat ett idag.

Just nu väntar jag på lite kyligare tider. Ska först hålla tummarna för att Greger har bensin så vi kommer till en mack i alla fall. Sedan så är stallet nästa stopp. Calle fick ju nya skor igår. Efter detta så är det sagt att jag ska kila hem till mor.
Blir att vara kvar där i helgen. Hjälpa Kent med verandan och bara lata mig. På måndag är det jobb igen. Sista dagen.
Vi ger det tummen upp!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback