del två .

Nu sitter jag hemma i mina jeanstights och den gamla skoltröjan. Hur mysigt som helst. Åtminstonde tycker mina ömma axlar att det var skönt med värmen. Har fått sjuk träningsvärk i axlarna sen gymmet igår. Otränad? Javisst!
Har frågat runt om de kan tänkas kasta in hästarna på lördag men nejdå. Får la se hur det löser sig. Tänk om jag inte kommer iväg. FY!
Snart ska jag sätta mig på cykeln och fixa stallet för kvällen. Sedan ska jag möta upp Amanda och Linda för en promenix till Tarja där det är dags för SSGmöte. SÅ de hur formella vi blir nu när det är nya medlemar med och så. Haha.
Men somsagt, om jag inte drar mig till stallet snart så lär jag få stressa rejält.
Ville bara meddela hur läget ser ut just nu. Jag vet ju att alla är så himla intresserade. (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback