del två .

Det är kväll nu och det innebär att snart kallar sängen. Ska bli oerhört skönt att krypa ner under täcket igen.
Kom iväg till skolan tillslut. Svenskan blev till att sitta vid en dator och förstöra för Alex. Det hela slutade med att han avslutade till medlemskap på Lunarstorm. Hur himla moget är det på en skala? Haha. Skulle nog faktiskt också ha gjort detsamma. Sedan så var det mässan i mitten som gällde. En himla massa högskolor fanns där och bjöd på godis samt lite spännande prylar. Jag och Josefine, trötta som vi var, bestämde oss för att besöka alla bord och ta minst ett papper ifrån varje. Gissa vilka som klagade när vi skulle hem. Men nu vet vi i alla fall vad samtliga högskolor erbjuder.
Livsmedelskunskap - gjorde ingenting. Hotell - jag och Lina började på kroppspråket och sedan fick vi sluta. Himla skön dag. Så buss hem, cykel i irriterande snö och sedan hem till farfar.
Gjorde iordning hans mediciner och kollade så att alla recept stämde och sådär. När Emilia varit framme blir det ordning och reda på saker.
På affären sedan så fanns det prov på te. "Inget te blir sig likt efter att du smakat på Dilmah" - Nej det kan jag hålla med om. Detta te smakade bark i princip. Och luktade värre än Elenis te. Illailla!

Dagens idioti då?
Hygienprov imorgon. Vart är mitt papper?
Dock är Ellen så söt att hon skriver frågor åt mig som jag ska få sedan.

Men nu ska jag gå och hälla ut mitt te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback