del två .

Vem kan tänka sig att vi överlevde datakunskapen. Det är nog nästan helt otroligt. Dock fick jag med mig oerhört läskiga papper hem som man tydligen skulle träna på hemma. Jo tjena.
Sista lektionen var matte idag. Fastlane fick tillbaka sina prov och dra mig baklänges men jag fick bara ett enda g. Tummen upp. Fem vg'n och ett g, jag och Ellen var bäst. Dock så gladdes inte vår lärare för detta prov. Men det är faktiskt inte alls så himla enkelt, att helt sköta oss själva utan någon 'vägledning' alls. Så fort det är någon ifrån den andra gruppen inne i klassrummet så blir vi helt satta åt sidan. Och eftersom att lektionerna är relativt korta så går dessa åt att ha genomgång med de andra och om vi behöver hjälp så kanske, bara kanske, finns det fem minuter kvar på slutet.
Det är så himla värdelöst. Bara för att vi vill läsa en kurs på ett år, i ett högre tempo, så ska vi klara oss helt på egen hand är helt sjukt. Snart får jag tuppjuck på den där skolan!

Tror till råga på allt att jag håller på att bli sjuk. Känner mig allt annat är bra. Fryser som en gris (om nu grisar kan frysa, det är nog inte omöjligt) och känner ett obehag i hela kroppen. Om inte annat så håller jag på att förvandlas till en vampys som i boken. Men nu håller vi tummarna på att min 'tycka-synd-om-mig-själv-kvällen' hjälper så att jag känner mig piggare imorgon. Är culinaren och sedan stall. Sen i helgen är det roligheter med fam. Lindkvist i stora Rockhammar. Tummen upp.

Ska bädda ner mig med te och en film nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback