road to nowhere

Dagens bästa säger ganska mycket om hur dagarna ser ut nu för tiden;
Alex hade glömt sitt busskort och var på vippen att inte få åka med bussen.
Annars åkte jag på att putsa bestick, det gjorde verkligen min dag. Niklas gjorde inte saken bättre.
Jag och mamma skulle köpa tågbiljetter men tror ni att maskinen fungerade?
När vi sedan skulle sätta in mina småmynt på banken så blev påsen i maskinen full, banken var stängd så det kunde inte fixa. Sämsta servicen jag någonsin haft har alltid varit kopplad till baken. Så himla värdelösa!
Till råga på allt snöar det också. Denna dag kan inte sluta bättre!

Dock tog jag och mor en fika, uppskattat!
Och snart tänker jag ta mig ner och sola en stund. Så himla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback