two more days to go

Bloggning om söndagens tävling kommer senare, när jag inte är lika trött.
Somnade som en stock igår och försov mig imorse. Jag vaknar inte helt utav mitt alarm som tjuter om ett brandalarm, men när jag får ett sms så kan jag slå upp ögonen och vakna. Det är ganska sjukt.
Jag och Alex hade rotary idag, helt sjukt drygt! Men vi hade strukturerat upp det hela så att det skulle gå snabbt och enkelt för oss att plocka av och fixa. Kanske till och med så pass att vi skulle hinna med den tidiga bussen.
Vad tror ni att dom inne i matsalen gjorde om inte förstörde allt?! Jag vet att det är inget att grina över men man blir faktiskt lite putt när det bara står travar med disk inne vid disken och det är ett enda stort kaos. Sedan, när man är i full färd med att diska och ber en utav dem att ta en back med glas så står denna bara där.
Slutade med att jag och Alex stod kvar till tre och fick diska, de andra två hade redan gått ner för att byta om. Någon som kan tänka sig varför man är helt slut om dagarna?

Men nu är det bara imorgon och på onsdag kvar för min del. Sedan blir det att sätta sig på ett tåg klockan 06.41 med mamma och fara ner till Göteborg där vi sedan byter och sitter några timmar till. Träffar bebis och små valpar. Ska bli hur skönt som helst att bara få komma bort ett tag och göra ingenting. För är det någonstans man kan koppla av så är det där nere!
Alex far uppåt han på fredag, så hur serveringen kommer klara sig då (och när kommer de får sluta?) har jag ingen aning om. ;) haha.

Nu, säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback