del dos

Har glömt att nämna det, jag är inte gravid. Ska jag vara ärlig så tyckte jag det var bättre då. Haha. - Too much informations?

Fader kom hem med en gåva idag. Inte för att jag sagt att jag desperat (man får överdriva) vill ha ett sådant och skickat ett mejl om vart den finns osv, inte därför, utan han tycker så mycket om mig att han gav det i en ren fadersgåva. Man kan ju tänka så i alla fall och det är väl tanken som räknas eller?
Det var ett Wii. Underbara spel. Så himla kul är det! Men jag är trött i armen.
Gått över tusen steg på ungefär en halvtimma har jag också gjort idag. Så attans vad duktig jag varit!
Imorgon ska jag skolka tror jag. Känner hur dåligt samvete jag kommer få, men när den underbara tanken slår mig att vi kommer ha idrott i tre år så känns det som att de där sex timmarna inte betyder så mycket. (Att jag redan nu har 40% ogiltig frånvaro är ganska skrämmande! Vi har idrott på morgonen, efter historian.)

Insåg idag att det inte alls är lång tid kvar tills den sjunde juni. Och den sjunde juni så är det tävling. Calle och jag ska vara med. Calle är ganska fet. Måste börja träna direkt. Fy. Lite tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback