del två

Kan ju berätta om dagen idag också. Hur det verkligen har varit min dag.

Vaknar allt för tidigt hemma hos Ida och inser att jag antingen sovit med en arm eller fot utanför täcket sp den är iskall. Sen ska man upp och gå på det iskalla golvet i ett iskallt hus (om det inte är på sommaren då det är bastu).
När man väl är färdig att klä på sig så inser vi att strumpbyxan har maskat sig. Ringer moder, hon har absolut inga hemma. Får låna ett par av Ida. Antingen gick de sönder eller så var de redan trasiga. Hittar ett annat par, stressar som en tok ut till bilen. Väl framme så fastnar kardborren på min jacka i strumpbyxan och det leder bara till en sak.
Ida var förberedd och jag lånade ett nytt par som faktiskt är hela fortfarande (hoppas jag!).
Efter ett bra tag så säger jag till Ida; "Jag har tröjan ut och in". Då har jag gått runt med min cardigan och haft sömmarna utåt. Inte kul!
Ont i handleden som en tok. Jag insåg att jag absolut inte kan baka bullar.
Tappat plånboken. Dock är den funnen och ligger tryggt hemma hos Esben som jag hoppas vaktar den med sitt liv!
Ellen terroriserar mig på mobilen och det är skola imorgon.

Jag får se fram emot att jag förmodligen hinner med två bussen. Det är i alla fall någonting!


 
(Harry på första och Calle på andra. Godby i ett nötskal?)
Oredigerade bilder!

Kommentarer
Ida säger:

Din blogg är så himla fin!

Fixat skjuts kanske? :o

Gör min blogg också!

2009-05-10 | 23:25:29
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback