i hear your voice deep inside

Som Emma sa i stallet igår; Värmen gör en helt färdig.
Jag är redo att sova vilken sekund som helst. Och vad har jag gjort för ansträngande idag, ätit och pratat med folk?
När jag kom hem så kilade jag ut på balkongen och somnade en timma. Hur skönt som helst. Men trots detta skulle jag kunna lägga mig över tangentbordet och sova lite mera.
Tänkte fara ut till stallet om en halvtimma eller så. Börjar få lite småpanik när jag kollar i almenackan, på söndag gäller det. Så kondisen måste vara någorlunda i alla fall. Huuh!
Sände precis iväg en order till Ellos också. Känns sådär. Pengarna kommer in på kontot och försvinner lika fort igen. Jag är inte bra på att spara, ärvt det ifrån min kära mor. Men kommer kännas bra när jag får kläderna.
Nu blir det solen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback