jag är så het så het, kan ingen hindra mig?

Den låten har suttit fast i min hjärna hela dagen! Det är Alex fel. Dels har han hela telefonen full av Björn Rosenström och så går han och sjunger dagarna i ända. Tröttsam kille.
Het-låten och jag har blivit lurad-låten går på repeat hela tiden.
Annars så har grupp fem varit på skolan. Ganska så himla segt. Jag gjorde jordgubbssaftkräm. Den blev god.
Sen fick jag och Alex skynda oss som bara den till bussen. Vi gick först till den tilfälliga busshållsplatsen eftersom de håller på att bygga i vägen eller något sådant. Tur nog så läste Alex på skylten där det stod att man nu skulle upp till Hökartorget eftersom de bygger ännu mer.
Så precis när vi kommer upp på torget så kommer bussen. Vi är bra tajmade jag och Alex. Tummen upp för oss.

Jag skulle ha åkt och hämtat plånboken i Fellingsbro idag men det hinns inte! Jag hinner egentligen inte blogga heller.
Har ett stort hotellarbete som ska in imorgon, varken jag eller Willy har börjat.
Imorgon är det också aulaskrivning i svenska.
På onsdag är det nationella i matte.
Ska kila ut och kika på hästarna senare också.
Fullproppad dag.
Så det ska va som Alex sagt hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback