jag vill se din ljusa blick

Superdåligt humör hela dagen. Helt sjukt.
Inte blev det bättre när man har sämsta matteläraren som inte alls bryr sig om eleverna. Jag är ju den enda i klassen som har gjort nationella för att jag ska börja med B efter sommaren. Dock har jag två kapitel kvar. Dessa två prov (ett prov per kapitel) ska jag göra med resten av fast-lane gruppen. Men saken är så att de vill göra kap. 5 efter sommaren. Sedan är det ju kap. 6 också!
Då frågade jag om jag kunde få köra det jag hade kvar på egen fart. Dvs att jag gör proven innan sommaren kommer för jag vet att jag skulle klara det. Men så säger han att det går inte, för han måste göra olika prov isåfall. Och det ville han inte. Då när jag frågade hur jag skulle göra så får han det till att det är syon's fel. (Dessa två är oense sedan länge) Jag kände bara hur frustrerad jag blev. Här är det eleverna som blir utsatta för att vuxna är osams med varandra. Min mattelärare vägrar alltså mig att bli klar med matte A innan sommaren så jag slipper läsa två kurser samtidigt!
Så imorgon är det jag som ska gå och låta min frustration gå ut över Christer (syon). Han kommer inte bli glad på matteläraren.
Sen på stationen blev jag stående i en halvtimma för min kära mor glömde mig.. åter igen!
Posten är retards hela bunten. Men jag har nu äntligen fått tag på ett paket som jag kan skicka ner så jag får hem min jacka! 150 pix går det på. Jag är glad. Jätte lycklig. Något jag hatar så är det snåla äckliga jobbiga mönniskor! Skulle kunna strypa min sk. arbetsgivare! Aldrig mer att jag sätter min fot där!

Någon som märker att humöret är bra?
Humle har mer ryck än vanligt och har bränt min hand då han får en knäpp och drar iväg när jag håller i nylonkopplet för att trassla ut kräket.
Nu ska jag dricka te och kolla på tv. Tjura hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback