kvadratrötter och ekvationer

Som ni märkte i mitt förra inlägg så for jag till stallet. Jag skulle ha ägnat kvällen att plugga. Men i vanlig stil så får jag samma självsäkra tanke 'äh, det där kan jag ju..!' men också 'aldrig att det där kommer på provet'. Jag vet hur det kommer se ut imorgon. Inte allt för bra med andra ord. Men jag har faktiskt pluggat lite. Potenser och kordinationssystem hette det va? Men när jag kom till kvadratrötter och phy-sats-någonting så gav jag upp. Det kommer ändå inte med på provet.

Harry var med ut på en promenad och det gick kanon. Kommer bli en superfin häst.

Helgen är redan fullbokad.
På fredag, efter skolan, blir det stallet nästan direkt. Sommarhagefix.
Lördagen bjuder på bröllop och sedan samkväm hemma hos Eleni.
Söndagen däremot har jag nog själv bokat upp. Bokad till att göra ingenting. Låter finemang.

Nu ska det bli sängen efter en spännande semifinal i Melodifestivalen. Eller ptja, den internationella.
Sverige, Island och Finland är med. Vi hoppas på att Norge har ett bra bidrag också?!

Kommentarer
ann säger:

norge är as sweet ;k

2009-05-13 | 14:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback