new and fresh

Blev en helförvandling här på bloggen nu. Det behövdes verkligen!
Himla många besök har jag hunnit fått med, jag är nog populär. (Ironi för dom som inte förstod!)
Nu är det bara en header kvar, ska se vad jag kan åstadkomma.
Och för er som nu tänker "inte har hon tagit fram matteboken inte" har fel. Tänka sig, jag har faktiskt tagit mig i kragen en aning. Räknat del 1 på både na -02 och -05 plus en aspektuppgift (en uppgift där man ska skriva hur mycket som helst om allt). Sen hamnade jag här, efter att jag lyckats göra iordning kyckling, ris och currysås.
Så lite nytta har jag gjort. Ska väl snart sätta mig och kolla på svenskan, engelskan struntar jag i och läggar min tillit till att Ellen är snäll nog att låta min skriva av. Det är så dagens ungdom gör, tro ingenting annat!

I helgen så kommer Harry. Ska bli spännande.
Håller tummarna för att han dyker upp på en bra tid för runt tre-fyra så ska jag tydligen plocka upp Esben och vi ska till Rockhammar där fam. Lindkvist väntar. Vi ska efter det in till Linde där det är cruising.
Vi får se om jag och Esben lyckas hålla oss på två hjul till Lindkvist först och främst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback