put on a smile

Jag var hemma idag. Lusten för att tillbringa en hel dag i ett kök lockar bara inte idag. Och speciellt inte när man har Maggan. Nej fy.
Så jag stannade hemma. Lite dålig stil var det nog ändå men gjort är gjort.
För att fördriva tiden så har jag fixat på SSG's hemsida. den har legat nere ett bra tag nu och det är dags att ta tag i det.Vi ska behålla plattformen tre månader till innan vi byter hotell och skaffar oss ett bättre. Ett hotell där vi kan skaffa oss ett eget domän. (Nu var jag himla cool och använde himla tuffa uttryck!)
Ska snart bege mig ut till stallet. Sedan måste jag förbi mamma och hämta sakerna jag glömde (nej, glömde JAG någonting? Kooonstigt!) sedan måste jag ta ut pengar till paketet som jag ska skicka så jag får hem min jacka. Skulle vara skönt att få hem den snart. Det är perfekt väder til lden jackan nu. Fy.

Jag kanske inte vet de perfekta orden.

Kommentarer
Anonym säger:

Va? Jag förstod inte riktigt din kommentar...? :p

2009-05-18 | 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback