slå klackarna i taket

Har väl inte speciellt mycket att förtälja.
Skoldagen var dryg och helt händelselös. Det mest spännande som hände var min, Ellens och Willys diskussion om tyskan är skyldig eller ej. Japp, så roligt har vi haft idag.

Dock så kilade jag över till Julia där mathilda var när jag kom till Arboga. Tio i fem kilade vi tre ner till stationen och mötte upp Ellenor. Riktade in oss på Resmat där vi väntade på Anna. Tillslut hamnade vi på donkan. Supergott!
På vägen hem så dog mitt däck tror jag. Sitter nog löst. Och pakethållaren dog. Inte kul.

Nu är det kväll och jag han planerat in dusch och desperata fruar. Sedan blir det nog sängen.
Tydligen dataprov imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback